دسترسی سریع
ارتباط با استاد
امکان بازگشت وجه

دوره رایگان برنامه نویسی فلاتر

در دوره رایگان فلاتر، با جذابیت و پویایی برنامه‌نویسی آشنا می‌شوید. این دوره شما را با زبان دارت آشنا کرده و مفاهیم پایه فریمورک فلاتر را برای شما توضیح می‌دهد. با کسب مهارت‌های لازم برای طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل با فلاتر، به سرعت به یک برنامه‌نویس حرفه ای تبدیل خواهید شد.

آموزش فلاتر چرا انقدر اهمیت دارد و آن را باید جدی بگیریم؟

فلاتر به سرعت به یکی از محبوب‌ترین فریمورک‌ها برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های کراس پلتفرم موبایل تبدیل می‌شود. امروزه، اکثر توسعه‌دهندگان اندروید و iOS اعتقاد دارند که این فریمورک نه تنها سریع‌تر از بسیاری از رقبا مانند React Native و NativeScript عمل کرده است، بلکه یک گزینه امن و پایدار برای سال‌های آینده نیز محسوب می‌شود.

آموزش فلات

فلاتر یا ریکت نیتیو ؟ کدامیک؟

امروزه دنیای کراس پلتفرم‌ها با وجود فلاتر و ریکت نیتیو دچار یک رقابت شدید شده است. با توجه به آمار توسعه‌دهندگان و تعداد پکیج‌های منتشر شده توسط برنامه‌نویسان در سراسر دنیا، این فلاتر به عنوان برترین فریمورک توسعه اپلیکیشن‌های موبایل در رتبه اول قرار می‌گیرد. حالا می‌توانید با شروع دوره رایگان فلاتر، به یادگیری این فناوری برجسته و کسب مهارت‌های لازم برای توسعه اپلیکیشن‌های موبایل مدرن بپردازید.

جلسات دوره رایگان آموزش برنامه نویسی فلاتر

فصل اول شروع با فلاتر
فصل دوم زبان برنامه نویسی دارت
فصل سوم برنامه نویسی فلاتر
فصل چهارم اتصال به وب سرویس در فلاتر

سوالات متداول

فلاتر یک فریم‌ورک توسعه نرم‌افزار است که توسط گوگل ایجاد شده است و برای ساخت اپلیکیشن‌های موبایل، وب و دسکتاپ با استفاده از یک کد اصلی (کد یکسان) برای چندین پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
یادگیری فلاتر به شما این امکان را می‌دهد که با یک زبان مشترک (دارت) و یک کد پایه، اپلیکیشن‌هایی برای اندروید، iOS و وب بسازید. این تسهیلات در توسعه سریعتر، نگهداری آسان‌تر و کاهش هزینه توسعه اپلیکیشن‌ها کارآمدتر می‌شود.
برای شروع، می‌توانید ابتدا مفاهیم اساسی زبان دارت را یاد بگیرید، سپس به مستندات رسمی فلاتر مراجعه کنید و با ساختار و اجزای این فریم‌ورک آشنا شوید. پس از آن، با پروژه‌های کوچک شروع به کدنویسی کنید تا مهارت‌های خود را تقویت کنید.
برای شروع، می‌توانید ابتدا مفاهیم اساسی زبان دارت را یاد بگیرید، سپس به مستندات رسمی فلاتر مراجعه کنید و با ساختار و اجزای این فریم‌ورک آشنا شوید. پس از آن، با پروژه‌های کوچک شروع به کدنویسی کنید تا مهارت‌های خود را تقویت کنید.
از دو محیط اندروید استودیو و vs code می توانید استفاده کنید
شروع به یادگیری زبان دارت می‌تواند با مطالعه مستندات رسمی و منابع آموزشی آن، تماشای ویدئوهای آموزشی و پروژه‌های عملی باشد.
خیر در این دوره نیاز به هیچ پیش نیازی نمیباشد به خاطر اینکه زبان دارت از ابتدا تدریس می شود و نگران هیچ چیزی نباشید.

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 4 رای
رایگان!
4 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
4
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

4 دیدگاه برای دوره آموزشی رایگان برنامه نویسی فلاتر

  1. امین

    برای شروع و آشنایی با فلاتر خیلی دوره خوب و مفیدی بود
    ممنون از استاد سرسیفی

    پاسخ
  2. nzninhoseini

    سلام مدرس عزیز
    دوره بسیار خوبی هست برای کسانی که امکان حضوری شرکت کردن در کلاس هارو ندارن
    این مدل یادگیری بسیار مفید و راحت تر است.

    پاسخ
  3. nzninhoseini

    بیان واضح و صریح استاد، به عقب ننداختن موضوعاتی که مورد بیان قرار میگیرند و توضیحات کامل در لحظه و در عین حال خلاصه گویی های بجا

    پاسخ
  4. mohaammaadsadeq(خریدار محصول)

    دوره خیلی خوبیه برای کسایی که تازه میخوان شروع کنن.

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید